lørdag 17. mars 2012

Inspirasjonskveld på NMS gjenbruk

På torsdag var det inspirasjonskveld på NMS gjembruk,
og vi var tre aktivitører som skulle inspirere deltakerne.

 Inger er en god kollega av meg med denne bloggen;

Det var utrolig sosialt og kjekt!
Her ser dere noen bilder.


Eg har limt sammen kjedelige små glassfat og tinnlysestaker.
Resultatet ble fine stettfat!!
 Og når eg då tok glassklokkene av noen gamle klokker,
 (som eg selvfølgelig hadde sjekket diameteren på)
ble det helt perfekt!



Vasen til rosene var en gammel tinnpokal
 som eg tok lokket av! Nydelig liten vase!
Det var flere av deltakerne som laget seg
noen flotte stettfat og stettskåler.
Store tinnlysestaker og store glasskåler er fint sammen.
Eller bytt om. Glasslysestake med tinnskål/fat!



De har så mye tinn på gjenbruken , 
og de ble såå glad for at eg viste
nye måter å bruke det på.
 Kanskje de blir kvitt litt no.
Sett sammen det du finner av små tinnn/sølvting.
Dekorer med blomster og lys.


Alt er funnet på gjenbruken!




Her har eg funnet noen fine bøker og stablet.
 Med en liten detalj oppå er det superkoselig pynt!
Et svart skrin har eg plantet blomster i.
Fant et svart smykke som eg surret rundt om kring blomstene!
Dette blomsterskrinet ble solgt umiddelbart.
Gøy å inspirere og bli inspirert!

Her kommer Inger sitt prosjekt!


Inger er en fargeglad dame!
Dette bosspannet er så sjarmerende i seg selv,
og med lerkekvister...Superfint!!


Dette er et vinstativ som hun har trekt hønsenetting
 i bunn og på sidene. Så stilig til fruktkorg!

Og sjekk denne blomsteroppsatsen!
Det er egenlig en lampe....


Lenge leve kreativiteten!!!
Og hvis dere liker det dere ser her,
 ta dere en tur på gjenbruk!
Alt i dette innlegget er derfra.

Ha en super helg!!





1 kommentar:

  1. Takk for sist! For ein fin blogg du har! Kjekt å sjå dei fine bilda dine frå inspirasjonskvelden i NMS Gjenbruk. Fleire av tinn-tinga dine vart seld laurdag. Kundane var SÅ imponerte av alle dei fine dekorasjonane.

    SvarSlett