søndag 26. august 2012

TTT

Ting Tar Tid!

Det gamle skatollet som ble grønt etter pussing,
 som eg hadde tenkt å male svart, 
har no blitt kvitt! Endelig ferdig! 
Et halvt år siden eg kjøpte det...


Og over det har eg hengt en kul hylle.


Eg har lenge hatt et gavekort på


og eg har vert inne maaange ganger uten å finne noe.
Eg synes de har utrolig mye fint,
 men eg blir veldig kresen når eg skal handle...
Må liksom falle helt fullstendig for noe, og vite hvor eg skal ha det.
Denne hyllen sto på høykant bak et skap, fylt med ting for salg.
Men det var den eg falt for, så det var bare å rydde utav.

Hyllen er et produkt fra


Syns det ble fint eg.



Da vi var i Nederland i sommer, 
kjøpte eg disse bokstavplatene.
Synes de var tøff oppå hyllen, 
mens de venter på å bli brukt.
Og når de har vert brukt noen ganger,
 blir de bare ennå tøffere!!

Ha en super uke!

1 kommentar:

  1. De bokstavene var jo knallkule. Sikler litt på dem merker jeg. Skatollet ble jo også knallflott :)

    Jeg har en utfordring på gang inne på bloggen min så stikk gjerne innom og bli med :)

    SvarSlett